Administratieve werkzaamheden

  • Liggen er stapels ongeopende post op uw bureau?
  • Vindt u het lastig om alle gegevens t.b.v. de aangifte inkomstenbelasting te verzamelen?
  • Komt u steeds maar niet toe aan het declareren van uw ziektekosten bij uw zorgverzekeraar en het opzeggen van abonnementen?
  • Ontvangt u regelmatig aanmaningen en heeft u geen idee of u de betreffende facturen al heeft betaald?
  • Wilt u al maanden uw administratie beter in kaart brengen zodat u een goed inzicht krijgt in uw inkomsten en uitgaven?

Zou het niet heel fijn zijn om uw administratieve "verplichtingen" uit handen te geven?
U kunt uw post iedere 2 tot 4 weken wegbrengen of laten ophalen en het georganiseerd en gearchiveerd terugkrijgen. Met o.a. :

  • Een dossier met alle benodigde stukken t.b.v. uw aangifte inkomstenbelasting voor uw accountant of belastingadviseur;
  • Een overzicht van te betalen facturen;
  • Opgestelde brieven;
  • Ingevulde declaraties voor de zorgverzekeraar;
  • Overzichten van inkomsten en uitgaven;

U hoeft hierna hooguit een betaalbatch te accorderen, wat correspondentie te ondertekenen en uw IB-gegevens bij uw accountant langs te brengen. Weg met die stem in uw achterhoofd die u tijdens uw welverdiende weekend steeds herinnert aan uw administratieve achterstand.

Aangifte Inkomstenbelasting

Vanzelfsprekend kan ik zorg dragen voor uw aangifte inkomstenbelasting. Tevens kunt u bij mij terecht voor de aanvraag van uw voorlopige teruggaaf. Ik begeleid u graag bij het verzamelen van de benodigde gegevens. Ik werk samen met een gerenommeerd accountantskantoor in Amersfoort. Zij zijn zeer deskundig op het gebied van accountancy- en belastingwetgeving en kunnen u in beide disciplines uitgebreid adviseren.


Heeft u vragen of bent u geïnteresseerd in het uitbesteden van uw administratie neemt u dan gerust contact met mij op.